Saturday, January 15, 2011

28??????????


28…?? yup 28..knape?? ader mslh ker ngan no tu?? ok jer aku tgk.. lawa semacam jerk no tuh.. kompem bukan no ekor..tp no ape plak ni ekk…mcm pernah nmpk jer..tp d mane yer?? (oit…xyah buat2 ilang ingatan la oii)… heee… a’ah laa…28 tuh umo aku sena nyer.. bleh plak xigt.. ish..muda ag aper..tp....ni la beberapa soalan yg slalu aku dgr yg ader kaitan ngan no nih..yer.. mksud nyer umo aku ler tuu..

  • ish…xkawen ag ker?? umo da 28…makcik dl umo 17 da kawen..
(soalan feveret makcik2 n of course ler killer bg aku).. haaa… utk pengetahuan makciK2 sekelian… nak kawen la ni makciK oii.. tggu anak2 makciK dtg merisiK.. xdtg2 pn…ehee..bley ker jwb camtu??rase cam bley jer kan...tp klu dpn makcik2 sumer tuh…sumpah...sepatah haram aku xjwb… ahaha... senyum jerk lah…adeii...

  • hah?? apsal bilik ko byk sgt komik nih?? ko bace komik?? ni bukan anak aku punyer ker?…umo da 28 pn bace komik lagi?? mcm budak2 tol la ko nih… ptt la xmatang..  
fuh…bace komik pn nk kecoh ker? kengkadang kiter rase nk bace mende yg ringan2.. xheavy sgt…bace la komik.. biase la share “bahan bacaan” ngan anak buah..xkan nk pinjam buku pmr dia kot.. adeii…tu p0n nk kecoh...

  • ni ader sorang laki ni tgh carik isteri…umo 51.. doktor… bini dia da lame meninggal..baek org nyer… umo ko da 28 kan??
haaaa…sudahhhhh…(soalan membunuh name nyer ni)..ni yg aku malas ni…aku lemah tol klu bab2 nih.. aduhh… umo 51 tu muda sgt la makcik…camni la makcik… makcik ambik jer la..buat teman..klu 61 sy nak…eheee.. nak jer aku jwb camtuh.. tp kompem kna bunuh ngan mak aku lps 5 saat aku b'suara...ahaha….ish..mcm la desperate sgt nk kawen..baru 28 (baruuu kerrr??)… lek r..adeii.. makcik2 nih wat sakit kpala tol…jodoh sumer tu d tangan tuhan makcikk oii...xsmpai ag...sabar2...

apsal la no 28 nih bg mslh kat aku??? slagi xkawen…slagi tu lah idup xbley nak aman…tp klu da kawen pn mesti ader soklan laen plak yg dorang nk tanyer nih… contoh nyer…seperti yg t’tera di bwh…ehee...

  • ya Allah…(dia buat2 t’kejut)..umo da 28 pn xdpt anak lg?? makcik dl.. mase umo 28 da ader 17 org anak..
haaa…sudahh..dia da start bukak sejarah dia zaman dl la pulak…hee… adeii… xper lah makciK…rakyat mesia da ramai sgt da ni… ader makcik sekeluarga pn da cukup da…ehee…

tu baru citer 28…xmasuk 29 ag nih.…30…adeii…mati lah… (act, ni da kali ke-3 aku edit tang um0 tuh ~ sejak um0 aku 25 ag  aku tulis mende ni n smpai skang p0wn blom smpai2 p0wn ag j0d0h aku….!!!! aaaaa… giler t0l..)

No comments:

Post a Comment