Saturday, January 29, 2011

bila aku mula nk bercerita......TAPI....???

mcm byk mende jer nk citer sena nyer...

1) dr psl aku terpaksa men "deactivate" kan fb aku buat sementara waktu d sbb kan ader stalker yg agak saik0...

2) aku tlh d kuarantin d umah sendirik slama seminggu... (19-26 jan 2011)  ~seksa weii~

3) psl aku dan "d0t3" yg spatut nya aku share ngan ran0...(ni psl hati la plak~ abis da b'campur mcm ABC- sayang, sangsi, takut, stress, *sesak nafas*) haaa....sudah..... ran0 tade plak nk share... eni plak jd sasaran...

4) smangat tgk b0la p0wn sudah menurun ke tahap 50% .... sbb??? 50% lg ilang b'sama ran0....  (knape nk sebut nama ran0 lg.....d answer is... I D0N'T KN0W!!!! tp mgkin sbb aku tgk smangat dia dulu... smpai aku p0wn terikut2...tp 50% lg, smangat dr "d0t3")

5) rase nk keje tetiba....malas nk duk umah....*sesak nafas* kembali menghantui....huh!


aku nk citer byk mende tp cam mls jer...memula jer smangat...mcm2 nk tulis...

uish, DULU....bkn maen ag...bile duk dpn lappy ni...mmg xder mende laen da nk buat.... typing, clicking, reading... typing, clicking, reading... xbley nk duk diam...

tp SKANG seyes mcm xsmangat jer nk citer2 kat bl0g sendirik....bile bukak jer bl0g aku ni.... rase cam dunia ni senyap seketika (adeiii...w0rd seketika t0w aku pakai...heh!! xbley tahan...hee) tatau nk buat per... No clicking...  No typing...  No reading.... cuma dgr lagu gita gutawa.... dan aku mengeluh... haihhhhhhh

No comments:

Post a Comment